Pensar 2.0: xerrada per a l’Instituto Mignone a Luján, Argentina

Ahir vaig fer una xerrada per videoconferència per als alumnes de tercer any de la Tecnicatura Superior en Relacions Públiques i Ceremonial de l’Instituto Mignone de Luján (Argentina). Més informació a la convocatòria que van fer al seu blog: Pensar 2.0. (es el títol de la sessió).

Com faig sovint, vaig preparar un mapa conceptual que em va servir tant per a la preparació de la sessió com per seguir un guió durant el seu desenvolupament. El comparteixo aquí per si us interessa:

Mapa para la charla Pensar 2.0.
Ver en grande

Comparteixo també l’audio de la conferència, que dura una hora. És una mica enutjós perquè se sent el retorn, però… ja que ho tinc ho deixo aquí per si algú hi està interessat i s’atreveix a escoltar-ho:

http://www.ivoox.com/playerivoox_ee_1580605_1.html

Crec que la cosa va anar bé, o com a mínim jo em vaig sentir bé tot i que una videoconferència no deixa de ser una situació diferent a la de les xerrades habituals. No era la primera, però segueix essent estrany… 🙂

Per part dels assistents hi va haver força preguntes i vaig percebre interès pel tema. Per cert que aprofito per agrair el bon tracte a tothom i especialment a Fernando Gabriel Gutiérrez, que em va convidar.

També he preparat un Storify amb els tuits generats durant la sessió. Aquí el teniu:

http://storify.com/javierleiva/pensar-2-0-instituto-mignone-lujan.js[View the story “Pensar 2.0 Instituto Mignone (Luján)” on Storify]

Responder

