Píndola formativa a Virtualware

Fa unes setmanes vaig ser a l’empresa Virtualware compartint un parell d’hores amb tot l’equip. Els vaig aportar la meva visió sobre la reputació online, sobre el tema de compartir recursos informatius entre un equip utilitzant eines online gratuïtes (o en part), de la planificació d’una estratègia a internet… espero que els hagi estat útil. Per part meva, va ser un plaer i agraeixo l’acollida. A més em va servir per veure algun gadget molt inspirador en el que estan treballant 🙂

Javier Leiva en Virtualware

Han parlat del tema al seu blog: Píldora formativa con Javier Leiva. També, tot i que de manera més genèrica que la meva píndola, Asier Gallastegi (AKA el Conector): Virtualware, conectados.

Responder

